Thu, Sep 19, 2024 8:31 PM

فارغ التحصیلان دانشگاه جهانی دریانوردی به شبکه جهانی می پیوندند.

8 months ago

فارغ‌التحصیلان دانشگاه جهانی دریانوردی به شبکه جهانی می‌پیوندند

 
با آخرین مراسم فارغ‌التحصیلی از دانشگاه جهانی دریانوردی در سال 2023، در مجموع تعداد ۶ هزار و ۹۰ نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند که یک شبکه بین‌المللی قدرتمند و تأثیرگذار را تشکیل می‌دهند.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، بیست‌و‌هشتم اکتبر 2023 آخرین گروه از رهبران دریایی آینده از دانشگاه جهانی دریانوردی (WMU) فارغ‌التحصیل شدند. تعداد این فارغ‌التحصیلان 283 نفر است و آن‌ها از 71 کشور مختلف هستند. در این میان 99 فارغ‌التحصیل زن نیز حضور داشتند که متعهد شدند در صنعت دریایی و اقیانوسی که هنوز مردانه به نظر می‌رسد، پیشرفت‌های مهمی را به انجام برسانند.
 
با در نظر گرفتن تعداد فارغ‌التحصیلان این مراسم که آخرین مراسم فارغ‌التحصیلی در سال 2023 است، تعداد کل فارغ‌التحصیلان دانشگاه جهانی دریانوردی به شش هراز و 90 نفر از 171 کشور دنیا می‌رسد. در این مراسم جوایز معتبری نیز به فارغ‌التحصیلان اهدا شد.
 
رئیس دانشگاه جهانی دریانوردی که خود فارغ‌التحصیل همین دانشگاه است، در این مراسم خطاب به فارغ‌التحصیلان گفت: شما مطمئناً اطلاعات و دانشی کسب کردید که قبل از ثبت‌نام در اینجا نداشتید. شاید مهم‌تر از این، یافتن شبکه‌های قوی و واقعی است که برای آینده خود در دنیای بین‌المللی دریایی در این دانشگاه به دست آورده‌اید، که می‌توانید برای دهه‌های آینده به آن تکیه کنید.
 
دبیر کل آیمو، کیتاک لیم نیز در این مراسم بر نقش کلیدی فارغ‌التحصیلان در پرداختن به بحرانی‌ترین مسائلی که در حال حاضر جامعه جهانی دریایی با آن مواجه است. مانند کربن‌زدایی، دیجیتالی‌شدن و حمایت از رفاه دریانوردان تأکید کرد. او در مورد قدرت شبکه جهانی این دانشگاه نیز صحبت کرد که آن‌ها قرار است در آینده به‌عنوان رهبران دریایی برای تحقق دریایی ایمن‌تر و پاک‌تر خدمت کنند. او همچنین معتقد است در مجموع، فارغ‌التحصیلان این دانشگاه یک شبکه بین‌المللی قدرتمند را تشکیل می‌دهند و تاثیرگذاری این افراد به‌عنوان شهروندان جهانی، که در یک محیط منحصربه‌فرد آموزش دیده‌اند، بسیار فراتر از آن چیزی است که امروز قابل‌ تصور است.
 
پایان پیام/
Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: