شنبه, 06 مرداد 1403 برابر با 27 ژوئیه 2024

مراسم تجلیل از خدمات کاپیتان فرید سلطانی در شرکت خدمات دریایی و بندری هدایت کشتی خلیج فارس

2 ماه پیش

مراسم تجلیل از خدمات کاپیتان فرید سلطانی در شرکت هدایت کشتی

 
مراسم تجلیل از کاپیتان فرید سلطانی، راهنمای ارشد شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد. 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، حسین صاحبی، مدیرعامل شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس، ضمن برگزاری مراسمی از زحمات و خدمات کاپیتان فرید سلطانی، راهنمای ارشد شرکت هدایت کشتی، تجلیل و قدردانی کرد. 
 
سلطانی در این مراسم اظهار کرد: مفتخرم که در این مدت به عنوان راهنما و پایلوت کشتی همکاری خود را با شرکت هدایت کشتی ادامه دادم. از تمامی مسئولین محترم کمال تشکر را دارم و در همین لحظه با اجازه آقایان محترم از هدایت کشتی در سن ۶۵ سالگی مرخص می‌شوم.
 
گفتنی‌ست فرید سلطانی در سال ۱۳۶۴ در سازمان بنادر و دریانودری استخدام شد و تا سال ۱۳۶۵ در بندر انزلی به عنوان دانشجوی دریانوردی آموزش دید. سپس به عنوان کارآموز آموزش عملیاتی به بندر عباس و بندر امام اعزام شد و به عنوان کارآموز لایروب سومار در بندر بوشهر به مدت ۸ ماه زیر نظر اساتید متخصص آموزش دید.
 
وی در بندر امام به عنوان درجه صفر مشغول به کار شد و در سال ۱۳۶۹ به عنوان راهنمای درجه ۲ به دانشگاه چابهار بورسیه شد. سپس در سال ۱۳۷۴ پس از کسب گواهینامه مهندسی ارشد دریانوردی، در بندر امام به عنوان راهنما ادامه به کار داد.
 
فرید سلطانی سال ۱۳۸۷ از سازمان بنادر به شرکت هدایت کشتی آمد و تا ۱۴۰۳ به عنوان راهنمای ارشد در این شرکت مشغول به کار شد. 
 
پایان پیام/
 
 
نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: