جمعه, 27 مهر 1403 برابر با 18 اکتبر 2024

تفاهم نامه ارتقای مهارت‌های دریایی و بندری

2 روز پیش

 
 
 
گام جدید شرکت هدایت کشتی در راستای ارتقای خدمات دریایی و بندری کشور/ تفاهم نامه ارتقای مهارت‌های دریایی و بندری به امضا رسید
 
 
تفاهم‌نامه‌ای میان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، با هدف ارتقای مهارت‌های موجود در صنعت دریایی کشور به امضا رسید.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس، با توجه به اهمیت بررسی علمی مشکلات و رفع نیازهای موجود در حوزه خدمات بندری و دریایی، تفاهم‌نامه‌ای میان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران و شرکت خدمات بندری و دریایی هدایت کشتی خلیج فارس به امضاء رسید.
 
این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی و مؤسسات آموزشی، همکاری‌های علمی و آموزشی را در زمینه‌های مختلف تقویت خواهد کرد. محورهای همکاری شامل برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط، تبادل اطلاعات علمی و پژوهشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف و ترجمه کتب، و همچنین برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی است.
 
این اقدام با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های موجود در صنعت بندری و دریایی، زمینه‌ساز توسعه پایدار در این حوزه خواهد بود و انتظار می‌رود که نتایج آن به بهبود خدمات و حل مشکلات موجود منجر شود.
 
تفاهم‌نامه مذکور می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر نهادهای مرتبط در این صنعت تلقی گردد و همکاری‌های بیشتری را در آینده به ارمغان آورد.
 
پایان پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات
    موردی یافت نشد!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: