Fri, May 10, 2024 6:38 PM

آموزش عملی در مورد بررسی سوانح دریایی

4 months ago

آموزش عملی در مورد بررسی سوانح دریایی

 
به دنبال دوره‌های آموزشی برای کشورهای عضو آیمو، یک کارگاه ۵ روزه در سنگاپور با هدف آموزش مأموران بخش سوانح  دریایی برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، به‌عنوان بخشی از رویکرد جدید صلاحیت کشورهای عضو در اجرای قانون بررسی سوانح دریایی (Casualty Investigation Code )، آیمو آموزش عملی را برای مأموران بررسی سوانح دریایی و حوادث دریایی تسهیل می‌کند.
 
از ۲۳ تا ۲۷ اکتبر امسال، یک برنامه ۵ روزه در مورد بررسی سوانح دریایی در سنگاپور برگزار شد. این کارگاه به شرکت‌کنندگان از تایلند و فیلیپین اجازه داد، تا تجربه عملی در انجام چنین بررسی‌هایی را کسب کنند. بعد از آن شرکت‌کنندگان می‌توانند، دانش به‌دست‌آمده را با سازمان مربوطه خود به اشتراک بگذارند.
 
این دوره دومین بخش از برنامه‌ای است، که توسط بنیاد آموزشی ‌به منظور آموزش بازرسین رسیدگی به سوانح دریایی (فیلیپین و تایلند) آغاز شده است. دوره‌های آموزشی در مورد بررسی سوانح دریایی، برای کشورهای عضو آیمو توسط دفتر تحقیقات ایمنی حمل‌و‌نقل سنگاپور و دانشگاه جهانی دریانوردی ارائه می‌شود. برنامه‌ای با ایجاد ظرفیت جدید نیز در سال ۲۰۲۴ و فراتر از منطقه آسیا و اقیانوسیه ادامه خواهد یافت. هدف این است که در آینده نزدیک، آموزش به دیگر مناطق نیز گسترش پیدا کند.
 
پایان پیام/
Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: