Sat, May 11, 2024 3:54 PM

عملیات امداد رسانی

3 months ago

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از موفقیت آمیز بودن عملیات امداد رسانی به یک کشتی خارجی سانحه دیده در آب‌های جزیره سیری و نجات جان ۲۲ خدمه این شناور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، اسماعیل مکی‌زاده در تشریح جزییات حادثه برای یک شناور تانکر خارجی در آبهای سیری اظهار کرد: پنج‌شنبه شب 28 دی ماه در ساعت ۲۲:۵۰ یک شناور تانکر دچار حریق شده و از ادامه مسیر باز می‌ماند.
 
 وی ادامه داد: این شناور با ۲۲ خدمه شامل ۲۱ خدمه هندی و یک خدمه پاکستانی از مبدا بندر خورفکان امارات به مقصد عراق در حرکت بوده که در هفت مایلی شرق جزیره سیری در قسمت موتورخانه دچار حریق شد.
 
وی ادامه داد: مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به محض اطلاع از این حادثه دریایی، شناور ناجی ۱۱ از ابوموسی و شناور هدایت 6 به موقعیت شناور مضطر اعزام شدند.  
 
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همچنین ضمن هماهنگی با امارات ندسا و نداجا برای کمک رسانی، پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی ۲۲ سرنشین و خدمه این شناور تانکر نجات یافتند.  
 
مکی‌زاده اضافه کرد: شناور یاد شده دارای ۱۲۳متر طول و بدون محموله بوده است.
 
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل هستند و خبرهای تکمیلی از این حادثه دریایی به زودی اعلام می‌شود
Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: