Fri, May 10, 2024 3:38 AM

برگزاری کارگاه اصول و فنون مذاکره در هدایت کشتی

5 months ago

 
 
 
 
 
 
آخرین خبرها در شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، حاکی از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره، با هدف آشنایی مدیران و رؤسای شرکت با تکنیک‌های مذاکره است.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس، در تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲، کارگاه اصول و فنون مذاکره برای تمام مدیران شعب و مدیران دفتر تهران در شرکت هدایت کشتی تشکیل شد.
 
این دوره در قالب یک کارگاه آموزشی ۳ ساعته با تدریس دکتر حسین صاحبی، استاد دانشگاه و مدیرعامل شرکت هدایت کشتی برگزار شد.
 
مدیرعامل شرکت هدایت کشتی، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی مدیران و رؤسای شرکت با دوره اصول و فنون مذاکره عنوان کرد، تا در مذاکرات کاری خود با تکنیک‌ها و اصول مذاکره آشنا شوند.
 
صاحبی در پاسخ به ادامه‌دار بودن این دوره‌ها و بهره‌مندی دیگر کارمندان هدایت کشتی از آن، اظهار کرد: دوره‌های دیگری نیز برای مدیران شرکت در برنامه قرار دارد که انشاء‌الله متعاقبا اعلام و برگزار خواهد شد. آموزش ضمن خدمت از برنامه‌های جدی شرکت برای ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان و‌ مدیران شرکت می‌باشد.
 
وی هم‌چنین از بازخورد خوب این دوره ابراز خرسندی کرد و افزود: این قبیل کارگاه‌ها باید در دانشگاه تدریس شود، تا تمام فارغ‌التحصیلان با دانستن این نکات بتوانند در حرفه و صنعت خود مدیران موفقی باشند؛ که متأسفانه کمتر صورت می‌گيرد.
 
به گفته مدیرعامل هدایت کشتی؛ سرفصل‌های تدریسی این دوره در خصوص پیش‌نیازهای قبل از مذاکره، ویژگی های یک مذاکره کننده خوب، بایدها و نبایدها در مذاکره، آداب جلسات مذاکره، آداب جلسه مذاکرات خارجی و... بود.
 
گفتنی است؛ این دوره برای تمامی مدیران و رؤسای شرکت، اعم از صف و ستاد بطور همزمان حضوری و ‌آنلاین برگزار شد و تمامی مدیران شعب در این کلاس حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
Comments
    There are no results!

You can also comment your opinion about this content: